Race To Put Out Wildfires
Jerebu akibat kebakaran hutan di Thailand dan Indonesia telah menyebabkan berjuta-juta orang jatuh sakit dan memusnahkan tanah mereka. Warga sedang belajar kaedah memadam kebakaran, mempertaruhkan segala-galanya untuk memadamkan api yang marak.