In Search of Abducted Children
Lebih 3,000 kanak-kanak hilang tanpa kesan, pada abad baharu di Shenzhen. Ibu bapa yang terdesak menggunakan media sosial untuk menyebarkan kepada orang lain yang mungkin telah melihat anak-anak mereka yang hilang.