In Search of Missing Elderly
Lebih daripada 10 juta orang di China menghidap Alzheimer, 500,000 ialah warga tua yang hilang. Dalam mengejar waktu, sekumpulan sukarelawan di Beijing telah berkumpul untuk mencari warga tua yang hilang.