Lifeline On Wheels
Di Taiwan, penyelamat sukarela dengan kenderaan pacuan empat roda yang diubah suai meredah muka bumi ekstrem untuk menghantar bantuan semasa bencana alam, mempertaruhkan nyawa mereka untuk menyelamatkan orang dalam situasi terasing.