I Remember Lee Kuan Yew
Dokumentari ini membawa penonton melalui titik-titik berbeza dalam sejarah Singapura dan kerjaya politik Lee Kuan Yew. Warga Singapura yang bertemu dengannya di pelbagai era menceritakan pertemuan mereka dengan lelaki itu.