Live With What You Love
Selepas tinggal di apartmen kecil satu bilik tidur, pasangan ini beli rumah pertama mereka bersama untuk memulakan keluarga mereka sendiri. Nate dan Jeremiah memberikan rumah berusia itu ubah suai moden dengan suasana mesra keluarga dan santai.