Next Chapter
Pasangan ini mahu mulakan bab seterusnya bersama ketika membeli rumah pertama mereka, dan sementara mereka suka susun aturnya, gayanya agak lapuk. Nate dan Jeremiah bawa palet reka bentuk yang kaya dan berwarna-warni untuk wujudkan ruang yang sesuai.