Home Is Where the Art Is
Keluarga dengan empat anak tidak mahu meninggalkan rumah mereka, tetapi mereka sangat perlu meluaskan kediaman mereka. Nate dan Jeremiah bantu mereka lepaskan masa lalu dan cipta ruang hidup dengan bilik seni tempat mereka boleh berkembang.