Family Comes First
Pasangan ini beli rumah baharu sebagai persediaan untuk ambil anak angkat, tetapi ia perlukan kemas kini supaya sesuai untuk keluarga mereka. Nate dan Jeremiah bina ruang di aras utama untuk anak-anak dan sebuah ruang menceritakan kisah keluarga mereka.