Fresh Start
Pasangan ini sudah lama mahu ubah suai rumah mereka, dan dengan dua anak perempuan memasuki usia remaja, kinilah masa untuk ubah suai. Nate dan Jeremiah bantu mereka berpisah dengan barang lama dan cipta reka bentuk berfungsi untuk seluruh keluarga.