Bring Them Home
Sepasang suami isteri mulakan babak baharu dengan keluarga campuran mereka, tetapi dilanda dugaan besar, termasuk kebakaran elektrik yang buat rumah mereka tak dapat didiami. Nate dan Jeremiah bantu mereka teruskan hidup dan beri mereka rumah yang indah.