Story of Sacrifice
Pasangan yang tidak mahu tanggung hutang telah habiskan 15 tahun menabung untuk rancangan ubah suai rumah mereka. Kini dengan bantuan Nate dan Jeremiah, pasangan yang bekerja keras ini mendapat dapur, ruang makan dan bilik keluarga yang mereka impikan.