Ba-reum melawat Seo-joon di penjara dan mendengar apa yang berlaku setahun yang lalu pada hari kemalangan itu. Mengalami kenangan buruk yang sentiasa muncul di kepalanya, Ba-reum akhirnya mendedahkan naluri pembunuhnya yang tidak terkawal.