Moo-chi dan Bongi semakin hampir dengan kebenaran yang tersembunyi. Ba-reum mula mencari ibu saudaranya yang mempunyai petunjuk tentang OZ. Sementara itu, Detektif Shin yang melawat rumah Ba-reum terlihat objek yang tidak dijangka.