Setelah mengenang kembali kehidupan masa lalunya sebagai Pemangsa, Ba-reum berasa bersalah dan melawat Chi-guk yang tahu apa yang telah dilakukannya. Sementara itu, Moo-chi yang mendapat panggilan daripada Dong-gu.