Ba-reum terserempak dengan Moo-chi di tapak pembunuhan dan pengejaran kucing-dan-tikus bermula antara keduanya. Setelah mengetahui Deok-soo telah dibunuh oleh Ba-reum, Bongi menunggunya sehingga larut malam di hadapan rumahnya.