Naluri pembunuh dalam Ba-reum diaktifkan. Ba-reum berusaha untuk membersihkan bukti untuk pembunuhannya. Walau bagaimanapun, Moo-chi mendengar keputusan mengejutkan yang terdapat dalam bukti dan berhadapan dengan Ba-reum.