Setiap kebenaran tentang pelakunya dan OZ didedahkan. Polis bertempur untuk menangkap Choi Young-shin, tetapi tiada bukti yang mencukupi. Sementara itu, pilihan raya presiden akhirnya berlangsung di tengah-tengah huru-hara.