Moo-chi menjadi huru-hara kerana beberapa siri perbuatan Ba-reum yang mencurigakan. Mengimbas kembali pertemuan terakhirnya dengan Chi-guk, Ba-reum menyedari bahawa ada seseorang di sebalik kebenaran.