A Slow Burn
Sarah dari Texas mencari cinta di Singapura, tetapi penampilannya boleh menghalang pencariannya. Victoria mempertimbangkan semula citarasanya. Pasangan Ireland Amber bertukar menjadi mimpi ngeri, dan percintaan Monica dengan Bernardo semakin panas.