Crash and Burn
Selepas janji temu romantis, Amber dan Victoria meragui hubungan mereka. Sarah mahukan jawapan daripada EJ. Harold mendapat keberanian untuk memberitahu Amber hasratnya. Monica rasa berbelah bahagi.