Let the Flames Begin
Warga Amerika yang kehausan cinta mencari jodoh di luar negara. Monica ke Sao Paolo, Brazil demi mencari jejaka impiannya. Amber mencari kasih di Dublin selepas bertunang 3 kali. Harold berkelana ke Singapura demi menggapai peluang kedua dalam cinta.