Trial by Fire
Perpisahan terbaru EJ membuatkan ibu Sarah mempersoalkan niatnya. Kawan baik Amber menyerang Harold semasa makan malam. Pasangan terakhir Tony ada banyak ketidakpuasan hati tentangnya dan janji temu mereka. Keavan bertaruh dengan Amber.