Match Me Abroad
Victoria mencari cinta di Ireland. Janji temu pertama Amber dengan Keavan menjadi serba tak kena. Janji temu olok-olok Harold berakhir dengan persembahan yang mengecewakan. Setibanya di Brazil, Monica bertemu Luiza bagi membincangkan padanan pertamanya.