Cef Melvyn Lee memperkenalkan Denise kepada dua perniagaan keluarga Peranakan yang telah wujud sejak tahun 1940-an. Selain itu, Denise cuba menyediakan Laksa Nonya dan membalut Nonya Kueh Chang (ladu beras).