Coffee Break & Guan Hoe Soon Restaurant
Cef Melvyn Lee dan Denise menikmati sarapan khas Hainan dengan sentuhan moden dan menjamu selera dengan hidangan Peranakan yang lazat dari restoran Peranakan tertua di Singapura.