Ananda Bhavan & Muhabbat Setia Hati
Cef Selebriti S.r. Bala dan Denise menjamu selera di restoran vegetarian berusia seabad yang hebat. Dan lihat sebab sebuah gerai kecil yang dikendalikan oleh keluarga di Geylang Serai menjual antara chapati kegemaran Denise.