Denise dan hos dan pelakon, Jeremy Chan, kunjungi dua restoran yang telah menyajikan masakan gaya rumah yang lazat sejak tahun 1960-an. Mereka belajar cara membuat hidangan Hakka tradisional dan makan Mee Hong Kong halal yang lazat.