Pek Sin Choon & Ng Ah Sio Bak Kut Teh
Denise dan hos dan pelakon Kym Ng lihat sebab "teh" dalam Bak Kut Teh penting serta asal usulnya, sebelum makan tengah hari Bak Kut Teh dengan pemilik restoran Bak Kut Teh berusia 69 tahun.