Sipping Gin in Sa Pa
Luke berhenti di puncak bukit Sa Pa dan teringat kembaranya 15 tahun lalu. Dia jumpa kawan lama, belajar pasal hidangan kerbau kering dan cari tumbuh-tumbuhan dengan seorang saintis yang nak buat gin Vietnam pertama!