Hentian Luke di Hai Phong istimewa sikit, itu tempat lahir buah hatinya, Lynne, nak jumpa keluarganya buat kali pertama. Di sana, dia cuba Mi Banh Da yang sedap, makanan terkenal bandar kedua terbesar di Vietnam!