Delicious Bun Cha in Hanoi
Hentian kedua terakhir kembara kereta api Luke ialah Hanoi, bandar yang cantik terletak di Sungai Merah. Di sana, dia cari Bun Cha ikonik yang terkenal disebabkan Barack Obama dan Anthony Bourdain, dan lawat Tasik Hoan Kiem untuk cari pulut magenta.