Tasty Ant Eggs in Ninh Binh
Selepas perjalanan panjang dari Hue, Luke berehat di Ninh Bihn yang indah. Di sana, dia jumpa petani beras, naik kanu untuk tangkap ketam dan teroka hutan untuk cari makanan tempatan, telur semut api.