Secret Family Recipes in Ho Chi Minh
Luke meneroka jauh untuk mencari pasar “lama” Ho Chi Minh sebelum dirobohkan untuk bangunkan Daerah 1. Dia kumpul bahan-bahan segar, cuba beberapa makanan tradisional dan cari koko coklat Vietnam.