Nathan's Dream Yurt
Nathan dan Jenny mereka ruang peribadi lelaki terbaik untuk seorang pemuzik dan rakannya. Mereka membina tanjakan papan selaju di dalam yurt, meja pool yang diperbaharui dan pentas lengkap dengan gendang dan gitar.