A Yurt in the Rainforest
Seorang pengajar hula dan pembuat gendang sedang ingin membina yurt di hartanah Oahu mereka. Hujan dan lumpur melambatkan pembinaan, dan Nathan dan Jenny berdepan dugaan masa dan cuaca untuk menyiapkan yurt tepat pada masanya.