Ranch Yurt
Jenny dan Nathan membina yurt bertema desa di sebuah ladang kuda. Mereka bergelut dengan perkara baru, termasuk membina dinding dalaman melengkung dan membentuk aluminium tergalvani untuk meja dapur.