Totally Modular Yurt
Pasangan muda menjadi kreatif semasa mereka yurt dengan ciri modular. Mereka buat segalanya untuk memberi setiap bahagian reka bentuk uniknya sendiri, menggunakan segalanya daripada kaca pantai dan epoksi berwarna kepada tilam dan pisau ayam belanda.