A Jewel of a Yurt
Nathan dan Jenny mereka rumah baru untuk pembuat barang kemas dan anaknya. Pasukan itu perlu bekerja sepanjang malam menyiapkan yurt tepat pada masanya selepas hujan lebat dan salah ukuran buat binaan tergendala.