Pop the Top
Dengan keluarga mereka yang semakin besar dari hari ke hari, Nathan dan Jenny putuskan untuk memperbesarkan yurt mereka. Namun mereka mungkin berdepan kesukaran dengan hanya lima hari untuk menyelesaikan projek mereka.