A Nautical Yurt
Pasangan yang suka lautan sedang mencari yurt, dan Nathan dan Jenny bersedia untuk tugas itu. Namun, jadual pembinaan terancam apabila Jenny kehilangan suaranya dan hujan lebat ketika yurt dinaikkan.