Cozy Vermont Cabin
Ryan, Tara dan anak-anak mereka sedang mencari kabin kayu yang sempurna di Vermont. Mereka mahu sebuah kabin kayu asli dengan tanah yang cukup untuk memelihara ayam dan berkebun, dan mereka bersedia masuk jauh ke dalam hutan untuk mencarinya.