Shenandoah Dream Cabin
Sebuah keluarga muda yang aktif dari Pennsylvania ingin membeli kabin kayu di Lembah Shenandoah di Virginia. Mereka berharap untuk mencari rumah kayu yang dikelilingi belantara untuk mereka melayan keluarga dan rakan-rakan berhampiran sungai.