Hawaiian Cabin Hunt
Sebuah keluarga berlima berpindah ke Oahu, Hawaii, dan ingin mencari rumah yang lebih besar dengan keselesaan kabin kayu. Di pulau tempat kabin jarang ditemui, mereka harap menemui rumah dengan laman untuk anjing mereka, pemandangan gunung dan bunyi laut.