Maggie Valley Cabin Search
Selepas menghabiskan tiga tahun dalam tugasan di Shanghai, China, pasangan dengan anak-anak muda mahu beli kabin kayu yang aman di Maggie Valley, NC. Dengan bantuan ejen, mereka harap dapat mencari kabin desa dengan akses musim sejuk yang mudah.