Massachusetts Cabin Search
Pasangan Massachusetts mahu menaik taraf ke sebuah pondok kayu untuk membesarkan keluarga mereka yang semakin ramai. Dengan bantuan ejen, mereka cari kawasan terpencil tempat anak-anak boleh bermain yang berdekatan kemudahan bandar dan keluarga mereka.