New Hampshire Cabin Getaway
Satu pasangan bersedia mengembangkan keluarga mereka di Pergunungan White New Hampshire. Kawasan ini ada aktiviti sepanjang tahun yang mereka suka, dan mereka berharap untuk mencari kabin mudah selenggara agar boleh habiskan lebih banyak masa di luar.