North Carolina Cabin Hunt
Pasangan Morrisville, NC, ingin mencari rumah kayu dekat Raleigh dengan tanah yang cukup untuk mengembangkan perniagaan mereka. Mereka mahu ruang yang cukup untuk seisi keluarga ditambah beberapa ruang terpisah dari ruang tamu utama untuk pejabat rumah.