Menteri Pengangkutan Malaysia Anthony Loke menjadi pemandu pelancong, membawa Darren melalui kampung halamannya, Seremban. Mereka menikmati mi Hakka, mi sup daging lembu & bihun sotong & melakukan lawatan bersejarah.