Dalam episod terakhir ini, Darren menyertai Cheong Jun Hoong, juara dunia menyelam Malaysia, dalam perjalanan pulang ke Ipoh. Mereka menikmati makanan kegemarannya, melawat semula tempat nostalgia, belajar seni kopi & menunggang kuda.